حمزه علی علیخانی امروز در گفتگو با خبرنگار ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان گفت: جلسه تکریم و معارفه مسئول ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان ماهنشان صبح روز دوشنبه ۱۴۰۵/۰۴/۰۱ با حضور مسئولین محلی در محل دفتر امام جمعه محترم ماهنشان برگزار گردید.
وی افزود: در این جلسه که حجت الاسلام والمسلمین علی اکبری امام جمعه محترم و جناب آقای ولی بیگلو فرماندار محترم ماهنشان نیز حضور داشتند جناب آقای اسماعیلی رئیس محترم ستاد استان از زحمات صادقانه آقای قربانعلی بیات مسئول سابق ستاد شهرستان ماهنشان قدردانی کردند و آقای اسلام رستمی را بعنوان مسئول جدید ستاد شهرستان معرفی و از مسئولین شهرستان بویژه امام جمعه محترم و فرماندار شهرستان خواستند تا همکاری لازم را با ستاد داشته باشند.
در پایان جلسه لوح تقدیر و هدیه تبرکی به آقای قربانعلی بیات اهداء و حکم مسئولیت آقای اسلام رستمی نیز به ایشان ابلاغ گردید.