تعداد بازدید: ۹۱
کد خبر: ۱۰۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۵ - ۱۵:۱۵ - 08 April 1405
مسئول ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان سلطانیه:

حضور خادمان ستاد در مراسمات عزاداری روستاهای شهرستان سلطانیه

مسئول ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان سلطانیه اظهار کرد: خادمان ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات که حامل پرچم متبرک حرم مطهر امام حسین(ع) نیز بودند عصر دوشب ۱۴۰۵/۰۴/۰۱ مصادف با هفتمین روز ماه محرم و ایام عزای حسینی در مراسم عزاداری اهالی  " روستای سنبل آباد " شهرستان سلطانیه حضور یافتند.

 زین العابدین حیدری ستوده امروز در گفتگو با خبرنگار ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان گفت: خادمان ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات که حامل پرچم متبرک حرم مطهر امام حسین(ع) نیز بودند عصر دوشب ۱۴۰۵/۰۴/۰۱ مصادف با هفتمین روز ماه محرم و ایام عزای حسینی در مراسم عزاداری اهالی " روستای سنبل آباد " شهرستان سلطانیه حضور یافتند.

 وی افزود: جناب آقای امیرخانی معاون محترم فرهنگی و مشارکتهای مردمی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان در این مراسم که در خیمه گاه روستا برگزار شد طی سخنانی ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام عزای حسینی ، با شرح و ترجمه آیات ۴۰ و ۴۱ سوره دخان اظهارداشت: فرصت ذخیره عمل خیر برای روز قیامت که در آنروز هیچ کسی به داد انسان نخواهد رسید به خوبی و با ابتکار سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی(ره) در عرصه توسعه و بازسازی حرم های مطهر اهل بیت(ع) فراهم شده است .

ایشان در ادامه از اهالی متدین و حسینی روستای سنبل آباد دعوت نمودند تا به قافله حرم سازان بپیوندند و در این امر خیر مشارکت نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار
ویدیو
پرطرفدارترین