تعداد بازدید: ۳۱
کد خبر: ۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶ - 29 June 1403
مدیر پروژه ساخت درب باب الغیبه حرم مطهر امامین عسکریین(ع) سامرا

بازدید مسئولین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان زنجان از کارگاه طلاکاری درب حرم مطهر سامرا

مدیر پروژه ساخت درب باب الغیبه حرم مطهر امامین عسکریین(ع) سامرا اظهارکرد: جناب آقای علی بابایی رئیس محترم ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان زنجان روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ به اتفاق جمعی از مسئولین و خادمین ستاد از کارگاه طلاکاری درب باب الغیبه حرم مطهر سامرا بازدید و در جریان روند طلاکاری این پروژه قرار گرفتند.

 محمد امیرخانی در گفت و گو با خبرنگار ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان زنجان اظهار کرد: جناب آقای علی بابایی رئیس محترم ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان زنجان روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ به اتفاق جمعی از مسئولین و خادمین ستاد از کارگاه طلاکاری درب باب الغیبه حرم مطهر سامرا بازدید و در جریان روند طلاکاری این پروژه قرار گرفتند.

 وی افزود:این پروژه که عملیات اجرایی آن از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ در استان زنجان آغاز و عملیات قلم زنی آن توسط هنرمندان زنجانی انجام شده است در حال حاضر در مرحله طلاکاری قرار دارد و ان شاءا... بزودی تکمیل و پس از فراهم نمودن امکان زیارت درب حرم مطهر در سطح شهرها و روستاهای استان برای هم استانی های عزیز ، جهت نصب در حرم مطهر امامین عسکریین(ع) به کشور عراق (شهر سامرا) منتقل خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
ویدیو